torsdag den 10. april 2008

dansk sokkeklub 2008 - start på vikingsokker


starten på vikingesokker, strikket med 3 rundpinde
det er altså meget svært at vise tydeligt
men på den bagerste pind er 2 dele af begge strømper:
dvs. det der ligger bagerst her er hælsiden
foran har jeg så 2 stykker med forsiden af sokken
og strikker med d. 3 pind
d.v. atter sige, at jeg slår op det antal masker jeg skal have
og fordeler maskerne på rundpinde:
halvdelen af sok 1 og sok 2 på samme pind
så har jeg garnskifte i midten
spørg hvis det ikke er tydeligt nok forklaret....det bliver let noget volapyk. sådan starter jeg også når jeg strikker fra tåen og op...
jeg er ved at strikke Viking, og der har jeg sat maskerne over på 5 pinde, for at få maskerne fordelt....troede jeg ville sætte dem tilbage på rundpind, men jeg ved ikke helt endnu..

Ingen kommentarer: